tisdag 17 mars 2009

Trots

Vi trotsade Iris hosta och min snoriga näsa och åkte in till Göteborg idag. Målet var att hitta en mössa till Iris men det egentliga målet var att hitta kläder till mig, för min garderob är full av kläder, men inget som jag vill ha på mig.
Jag är verkligen värdelös på att shoppa egentligen. Det är sällan jag hittar något, men i dag hade jag bestämt mig att hitta något.

Mössa till Iris inhandlades på Polarn och Pyret, en mjuk fin vårmössa. Trots att vi tog minsta storleken så far den ner i ögonen på henne, men hon är så söt i den så det gör inget.
Till mig hittade vi faktiskt ett på ljusa jeans, en vårjacka och en grå kofta. Jag vet att det är lite tråkigt att köpa grått så här till våren, men lite slit och släng-kofta nu när man ammar. Så på det hela är jag faktiskt nöjd, nu behöver jag bara komplettera med ett gäng toppar, och ett par skor. Mina fina stövlar har gått sönder och jag vill vänta med att köpa nya till hösten men något mitt emellan vinter- och sommarskor. Det hittade jag dock inte, men jag är glad över att jag hade en stor påse med mig när vi kom hem!

Dagens middag: Lasagne (gjord av mig!)

Har varit och kört BP nu och när jag kom ut ur salen satt Iris och Christian och väntade på mig där. Det är såå roligt att få visa upp mitt lilla troll då alla medlemmar och instruktörer har ju varit med på hela Iris-resan liksom...

I morgon blir det ingen Öppna Förskolan då Iris hostar, men vi ska ta oss en promenad med Jennie och Isak, det ska bli såå mysigt!

1 kommentar:

Anna sa...

tjings! ville bara skriva att dagens inlägg var så att du behöver ta åt dig :)
kramis