torsdag 26 mars 2009

Förra året

I dag för ett år sedan, prick på dagen, fick vi veta att vi skulle bli föräldrar! Tänk att det redan gått ett år...
Christian var uppe i Björnrike och skulle komma hem dagen därpå. Jag hade tänkt kissa på stickan redan dagen innan men så snöade det och Albin och jag gav oss ut på en riktig långpromenad istället och jag fick liksom inte riktigt tillfälle till det. Jag hade först tänkt att vänta tills Christian skulle komma hem, men kunde inte hejda mig då jag egentligen trodde att det bara var en fis i magen...
När det där strecket dök upp i displayen visste jag inte alls vad jag skulle tro. Herregud, vi skulle bli föräldrar!
Det har varit ett alldeles fantatiskt år. En underbar graviditet, en liten mage, en snabb förlossning och sedan var hon här, vår alldeles egna och underbara Iris, hon är kärlek personifierad!!!

Inga kommentarer: