söndag 22 mars 2009

Sköna söndag?

Jag tycker generellt att söndagar är rätt trista, man går liksom bara runt och väntar på något känns det som. Lite småtrist är det hur som haver!
I dag har jag gjort något jag inte gjort på länge - jag har sovit middag! Sedan Iris kom till världen har jag kanske sovit middag 3 ggr kanske... I dag lade jag mig för att kolla på Robinson på TV och vaknade två timmar senare med filten över mig. Iris sov fortfarande där jag lämnade henne och Christian satt och titta på skidskytte, Robinson var över för länge sedan... Skönt var det i alla fall!
Prinsessan är betydligt bättre i hostan och därför så kan vi nog gå på simis även i morgon, för det vill vi ju helst inte missa! Nu sussar hon gått och jag har precis kört ett core-pass hemma på mattan.
Jag och Albin tog oss lite kvalitettid och gick över en timme i skogen i morse, bara jag och han. Mysigt, det kändes precis som förr, fast sist jag gick där var magen stor, men det var känslan, bara jag och bus-Albin! Ska se till att jag och Albin får några timmar för oss själva i veckan, det är han värd!
Skön söndag? Njaa...

1 kommentar:

Anna sa...

Men det är skönt att få sova ibland sådär mitt på dagen. Det gjorde jag ALDRIG innan Leon... nu passar jag på då och då :)
Fick du mitt sms förresten?
kram