lördag 14 mars 2009

Torsdag-söndag vecka 13

Å så mycket roligt jag har att se fram emot om två veckor;
Jag är inbjuden på invigningen av Stenungsbadens nya Spa - mingel, god mat och bad och bastu, dessutom lottas det alltid ut frihelger när man är där samt spabehandlingar!!!
Dessutom har jag roliga pass att se fram emot samt att Sportlife har sitt årliga konvent med massor av fantastiska klasser och grymma instruktörer. Jag har även blivit tillfrågad att ha FYS-passet på gymet som jag tycker är såå roligt!
Glömde jag att säga att Christian är borta de här dagarna så jag och Iris får hitta på något roligt hemma i stället, till exempel dammsuga och fortsätta träna på att rulla runt! Jippiiiii.....

Bitter? Moi - nejdå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att jag har hundkurs just den helgen......
-annars hade momma kommit.