tisdag 10 mars 2009

Gissa hur mycket jag tycker om dig?


Finaste boken "Gissa hur mycket jag tycker om dig" fick Iris i dag av snälla Tessan och Magnus! Så himla fin bok! Det handlar om ett kaninbarn och om kaninpappan och den är såå himla fin! Längtar tills jag får läsa den för Iris.
Titeln passar verkligen utmärkt i dag då Iris varit iväg och fått sina tre-månaderssprutor. Det gjorde ont i mig och det gjorde ont i henne och det värkte i hela mitt hjärta då det svämmade över av kärlek till henne!
Nu ligger hon och sussar gott i sin säng, förhoppningsvis har hon inte ont längre, själv har jag nog lite ont i hjärtat fortfarande då jag kommer i håg hennes skri när sprutorna sattes i benet... Lilla hjärtat!
Tack Therese och Magnus för den fina boken, tack Helena och Julia för den goda lunchen!


1 kommentar:

Hanna sa...

Om det är till någon tröst så skrek Tyra mindre nu vid femmånaderssprutorna... Jag hoppas att hon inte skriker alls nästa gång. :-(