onsdag 4 mars 2009

Träning x 2

Nästa vecka är det tänkt att jag återigen ska ta upp mitt jobb som instruktör på Sportlife Kungälv Centrum. Har längtat så hemskt mycket efter detta och i dag när jag var förbi gymet så "råkade" jag bara bli tillfrågad om att redan ikväll hoppa in som vikarie på ett Body Pump-pass... Visst varför inte? I samma veva ringer telefonen och där är det Nina som behöver hjälp med ett core-pass, direkt efter pumpen som jag ska ha... När man ändå är där så kan man ju lika gärna ha två pass, eller hur?
Har rå-pluggat koreografi hela eftermiddagen samtidigt som jag underhållit Iris så att hon skall vara trött och nöjd när jag försvinner några timmar... Det jag har upptäckt är att det tar lite längre tid att plugga in koreografin när man inte använt huvudet på tre månader, när man bara har levt i bebisbubblan, men skam den som ger sig!
Känner nästan lite nervositet, det var ju så länge sedan jag stod på scenen och ledde pass, närmare bestämt 36 timmar innan Iris föddes...
Åh så roligt det här ska bli!!!!!!!!


By the way så har vi ny dator nu, vi impulsköpte en i dag, den är grå och heter HP!
Dags att mata gladaste fisen innan jag sticker!

Inga kommentarer: