torsdag 27 november 2008

U A

I dag har jag varit och besiktat bilen, man får passa på att göra sånna saker när man är ledig på dagarna! Den gick klockrent i genom, visseligen skall det bytas något bromsbelägg någongång snart, men det överlämnar jag varmt till sambon.
Annars har jag och Albin mest varit ute i skogen, funderar faktiskt på att ge oss ut på någon slags mörkerpromenad i skogen med pannlampa ikväll - C är nämligen borta på möte och då kan jag ju passa på att göra lite som jag vill, och mörker/skogspromenader är något han verkligen inte uppskattar just nu (Christian alltså - Albin gör det!).
Som ni kanske förstår är jag uttråkad - jag kräks på att sitta framför TV och titta på Extreme Homemakeover, det rycker i hela min kropp, jag kan inte sitta still...
I går kväll var jag iväg och tränade Pump - underbart att få bli trött i kroppen. Lade extra fokus på bröst, triceps, biceps och axlar och det var fantatiskt. Har med sorg i hjärtat lämnat över min fredagspump till duktiga Frida, men det känns verkligen jättetråkigt att inte få instruera i morgon!
Men, man kan ju vara med som deltagare...

På lördag skall C jobba, det innebär att han är ledig i morgon istället. Kalendern är tom, jag hade ju liksom planerat att bebisen skulle vara här nu, så inga planer i morgon. C ville ta sovmorgon, länge, så då kan ju jag och Albin passa på att ta oss en långpromenad, kanske runt Marstrand eller så, helt bilfritt och väldigt svårt att bli hämtad om det skulle sätta igång, vilken plan!!!!

Inga kommentarer: