tisdag 11 november 2008

Trött

I dag är jag trött... Trodde aldrig jag skulle komma upp ur sängen i morse och snoozade alldeles för länge. Duschade länge, hade klädbekymmer då jag känner mig fet och uppblåst i vad jag än sätter på mig, hittade tillslut något som någotsånär passade, spillde självklart filmjölk över hela toppen och jeansen och fick liksom börja om på nytt, igen. Hittade en ny liten klänning att dra över mamma-jeansen, och givetvis lossnade en knapp på den men det har jag döljt med en halsduk i dag... Ett tredje klädbyte 07:30 på morgonen kändes lite väl mycket...
En riktig skitmorgon, dessutom var bilen alldeles tom på bensin men jag utmanade ödet lite och körde ändå.
Jag är trött, det börjar bli otympligt att sitta hela dagarna, liten sparkar och har sig och tycker att det är alldeles för trångt i magen nu.
Varm är jag också... I dag är ingen vidare dag känner jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som ingen-vidare-morgon! Hoppas dagen blir desto bättre!"