onsdag 19 november 2008

Onsdag

Vet inte om jag tycker dagarna går fort när man går och väntar såhär... Man försöker känna efter, kan det vara något på gång i magen eller inte? Det är det inte... Så för er som undrar, nope, inget är på väg eller på gång... Men det kommer oftare sammandragningar, särskilt på kvällen, så kanske är det ett tecken på att det SNART kommer igång...

Besök hos BM igår, tack och lov hade magen vuxit ytterligare en centimeter, det var lite hallaballoo förra veckan när inte magen hade vuxit något, men tillslut kom de fram till att den hade det. Nåja, en cm till ger mig ett SF-mått på 33 cm, men nu tycker jag banne mig att det räcker!

Var och tränade BP igår och det var skönt att aktivera kroppen. Får lite ont i ryggen när jag går och då är det skönt att göra något annat. Funderar på att gå och simma i eftermiddag... Simma och basta kan väl vara skönt så här i novemberregnet!

Ikväll eller i morgon MÅSTE jag packa BB-väskan, det är tydligen något som ska vara gjort nu. Sedan måste jag/vi bränna en CD-skiva att ta med, inhandla lite mat/godis till den blivande pappan, det är verkligen inte bara att föda barn nu för tiden!

Har även börjat inventera barnkläder som vi har också. Eftersom jag har en jobblunch på fredag inne i Gbg så får det nog bli ett HM-besök då, tror vi har missat lite i vår kläd-planering...

Nu ska jag dricka hallonbladste (nja, det smakar verkligen sådär) och läsa en tidning.... Mys!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har hört att bad och simning kan sätta igång det, så det är nog en bra idé! KRAM! /Tina