måndag 17 november 2008

Officiellt föräldraledig

Nu är jag mer eller mindre officiellt föräldraledig!
Eller, egentligen har jag semester nu i två veckor, men det jag gör är ju att vänta på att Liten skall titta ut...
Har tillbringat morgonen med långpromenad med söta vännen Maria i det fantastiska vädret, och nu ska jag... Ja, lägga mig i soffan kanske, läsa en bok och vila, för visst är det det man ska göra nu, eller?
Shit, jag kommer ju att bli galen känns det som!
I morgon har jag i alla fall några punkter uppbokade:
-Barnmorskan
-Klipptid (vem vet när man får tid att klippa sig sen?)
-Prommis/fika med Sofie...

Någon som vill sätta en peng på när Liten kommer ut?

4 kommentarer:

Anonym sa...

40 riksdaler på 2 dec

Anonym sa...

28 nov

Anonym sa...

30 nov.

Anonym sa...

från Momma...