söndag 23 november 2008

Åh vad jag skulle vilja

Någongång skulle jag vilja vara med i ett av de här TV-programmen, fast såklart vill jag inte vara med på TV. De här programmen, utan kameror, där personer får hjälp med träning och kost!
Nu har jag inga som helst problem med vare sig träning eller kost, men det ser såå roligt ut!
Spränga gränser, få träna hela dagarna med någon duktig PT, äta bra mat, sova, dricka massa vatten och sedan träna igen!
När jag ser dessa program så blir jag såå förbannad, hur kan de här personerna som nu får chansen bara kasta bort den genom att sura och vara trött och inte ta till vara på tiden!
Så snälla, kan ingen ge mig två veckor på någon fin herrgård där jag får träna massor, äta bra mat och bara ha det bra?
Jag tycker inte att personerna som är med i typ Anna Skipper-program förtjänar att vara med, för bilderna man har sett på dem efteråt så har det ju pluffsat till sig igen. Nu tycker jag inte att "Du är vad du äter" med Anna Skipper är särskilt bra, men själva upplägget.... Give it to me!
I serien Bröllopsform (ja, jag har verkligen för mycket tid nu när jag bara går och väntar på bebis, I know) så fick deltagarna personligt program av brottar-Martin, och sedan mot slutet fick de åka iväg och träna stenhårt i två veckor med honom - thats my thing!
Kan inte någon göra ett repotage om "vägen tillbaka efter en graviditet" eller något, fast jag vill ju inte vara med på TV...
Summan av kardemumman är att det ser sjukt roligt ut... Jag vill också!

Inga kommentarer: