måndag 10 november 2008

Kändis-spotting

Var nyss och storhandlade på ICA Maxi, sjukt vuxet att göra det på måndagar men väldigt praktiskt, rätt ekonomiskt och skönt att bara ha allt klart... Men som sagt, väldigt vuxet, men det är det även att ha Volvo V70...
I alla fall så fick jag syn på söta Björn Gustafsson som var och, även han, storhandlade med mamsen och lillebror. Jag har tyckt att Björn har varit lite väl upp-haussad sista tiden, men det går inte att komma ifrån att han var sjukt söt... Kom på mig själv att nästan gå och dra in min 9-månaders mage innan jag insåg att han 1) är cirka 10 år för ung för mig och aldrig kommer att slänga ett ögonkast efter mig - så jag släppte ut magen igen...

Christian är på konsert ikväll och ser irländska The Levellers med grabbarna och jag och Albin är hemma. Lilleman har varit magsjuk i dag och är fortfarande hängig, så långprommisen jag planerat i stormen blir inte av. Kanske kan vara skönt att vara hemma en kväll och bara vara också?

Inga kommentarer: