fredag 7 november 2008

Sista spinningen

I går var det så dags för min sista spinningklass för ett tag.
Det var med blandade känslor, det känns både vemodigt och skönt samtidigt.
Fullbokad klass, mysig torsdagsstämning och min vikarie P var lika skönt oorganiserad som vanligt.
Jag inledde med 30 minuter och det var en enorm känsla att jag inte känner något i kroppen, kanske kan jag säga att magen ligger lite längre nu än tidigare, sittandes tar den emot lite neråt, men annars så kändes det ingenting...
Men samtidigt känns det skönt att få vila lite, känner mig lite trött och ser fram emot att gå på föräldraledighet om en vecka. Sova och kolhydratladda ska vara bra har jag hört!
Vad gäller BP hoppas jag kunna ha Body Pumpen nästa fredag och göra en bra avslutning där, men det får visa sig till veckan...
Jag kommer verkligen att sakna mina deltagare, att se glädjen i ögonen på dem och jag kommer att sakna kickarna de ger mig, men om några månader är jag ju tillbaka, eller hur?

Inga kommentarer: