torsdag 15 oktober 2009

Väntar

Jag har noll och inget intresse i sånna här tekniska saker, typ mobiltelefoner. Jag är inte särskilt imponerad av Iphones (även om det är rätt snyggt) men jag har inget intresse av att äga en eller lära mig alla funktioner. För mig är en mobiltelefon en grej man först och främst ringer med och sedan skickar sms. Sedan uppskattar jag om det är en hyfsad kamera.
I tre år har jag nu haft en gammal sliten Ericsson, som har fyllt de funktioner jag efterfrågar.
Hemma hos oss funkar dessutom inte 3, som är vår leverantör. Men då Christian för några veckor förlängde sitt 3-abonnemang då han fick en Iphone (han däremot är sjuuukt imponerad av sånna saker) så tyckte jag att även jag kan få en ny telefon.
I morgon kommer den, en rosa, bara för att det var rosa-bandet-månad. En ny och fin, och den har även en massa megapixlar som inte min tidigare telefon hade. Nu väntar jag faktiskt på att den ska dyka upp, och nu har jag ju faktiskt lärt mig vart i vårat hem vi kan ha telefonerna för att ha mottagning... Dock måste man stå väldigt stilla för att kunna prata!

Och ja, jag kommer bli sjuuukt besviken om den inte kommer i morgon!

Inga kommentarer: