tisdag 27 oktober 2009

Going home

På lördag far vi hemåt, ja, jag är fortfarande kluven om vart "hemma" är.
När jag är här hemma i Kungälv, då säger jag att jag ska åka hem till Sveg, och när jag är i Sveg så åker jag hem till Kungälv. Hemma är väl där man har de personen man tycker mest om eller?
I allfall så åker vi hem på lördag. En veckas semester, en vecka tillsammans med Christian som inte haft någon semester i år. En vecka innan jag börjar jobba...
Det ska bli mysigt att komma hem, roligt för Iris nu när hon är så medveten om alltomkring henne. Sedan får jag alltid hemlängtan när det är nära att åka hem.
Ser fram emot att få barnvakt och kunna gå på Forum men härliga vänner, att träna, vara ute och äta god mat.
Håller tummarna hårt för att det skall finnas snö. Jag vill åka pulka med Iris, jag vill, jag vill!

På lördag styr vi kosan mot HÄRLIGA HÄRJEDALEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan säga hemma och hem hemma..det gör jag :)
Ser framemot att få mingla och dansa med dig på Forum!
Kram kram Jempan