onsdag 28 oktober 2009

Jag skulle...


Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om den senste helgen, eller ett långt inlägg om vad jag tycker om att tvätta, röja och plocka hela dagarna. Eller varför inte om de senaste cykelklasserna jag varit på, eller det jag själv hade i går.
Varför inte skriva något om hur upp- och nervända kvällsrutiner Iris har numera?

Jag skulle kunna skriva om hur ofanligt tråkigt jag tycker att det är att gå i affärer och försöka hitta några kläder till mig själv och aldrig gör det. Jag skulle kunna skriva om babysimet i måndags. Eller min härliga eftermiddag igår med finaste Ella och Stina på IKEA.

Men nä, det händer mycket, det är fullt upp. Jag visar istället upp mina nya stövlar... Ett mindre problem till nästa måndag NÄR JAG BÖRJAR JOBBA IGEN!

Inga kommentarer: