lördag 10 oktober 2009

Oh my god

Det behövs faktiskt inte skriva något om den där fotbollen, så därför gör jag det inte.
Vad jag däremot vill skriva om är att jag har hittat ett program (eller tre egentligen) där man på några veckor kan träna upp styrkan till att göra...
  • 200 situp
  • 100 pushups
  • 200 benböj

Givetvis MÅSTE detta prövas. Jag köper lätt 200 situps och 200 benböj, däremot är jag tveksam till 100 armhävningar. Men jag ska nu testa det här, med start i morgon.

Någon mer som vill hänga med? Vi kan puscha varandra?

Säg till i sånna fall så skickar jag programmet, annars lovar jag att blogga om eventuella resultat. Spännande!!!

Har även en plan för en army-training liggande och ännu har jag inte kommit ut i skogen och testat det, skärpning Vallström!

1 kommentar:

Linda sa...

Det där låter som något för mig!! Skicka jätte gärna över "the program" till Linda.Goransson@hotmail.com =)//Linda