fredag 9 oktober 2009

Just nu

Just nu laddar jag för att köra ett cykelpass nere i Centrum 17:30.
Har inte cyklat på 10 dagar då halsen har gjort ont, men nu känns det bättre.
Har fortfarande kvar den magiska känslan i kroppen efter gårdagens BP-pass i Rollsbo som faktiskt var topp 5. Träningsmagi tror jag visst att det kallas!

Lite nytt i spellistan, en del gammalt. I dag ska vi bara träna och ha roligt, i morgon däremot, då väntar Halvmaran, ett 2-timmarspass med två sjukt laddade instruktörer (jag och Nina!).
Ja, det blir med andra ord en lugn kväll. Mitt mål är att sova 22:30 och på fredagar brukar det ju inte vara några problem att somna tidigt...

Sanna - kul att du hänger med!
Dags att byta om!

By the way så var Iris gryyym på dagens återsim! Vilken duktig liten kicka jag har...

Inga kommentarer: