onsdag 21 oktober 2009

Mindcykel

Efter min härliga cykelklass igår, där alla verkligen presterade sitt bästa känner jag mig grymt laddad inför kvällens mindcykelklass på 45 minuter.
Jag kommer att bjuda på ett hopkok av Hans Zimmer, musik från bla Slumdog Millionaire och The Rock, samt såklart lite Enya.
Två backar har deltagarna framförsig där vi emellan kommer att cykla genom en by med folk efter gatorna och i djupa skogar med olika väder. Jag känner mig laddad och har på känn att det kommer att bli en grym kväll...
Ja, just i dag hjärtar jag cykel men eftermorgondagens klass är jag säkert lika kär i Body Pump också! Jag känner mig såå previlegiad att jag får träna och instruera för så många fantastiska människor, att jag är deras inspirationskälla och att jag dessutom får betalt för detta...

Inga kommentarer: