söndag 26 juli 2009

Söndagkväll

Präktigt värre här hemma.
Har redan veckohandlat för hela kommande vecka. Fast tunnbrödet till tunnbrödsrullarna köper jag på Dagen D för att de ska vara färska (präktigt!). Jag kom på mig själv att sucka högt när några killar i alldeles för dyra bilar körde åt fel håll inne på Maxi-parkeringen och därefter parkerade på handikap-parkeringen medans jag kom och gick med min kundvagn med silvergrej i, nej, inte en femkrona, utan en sån där plupp som man har hängades på nyckelknippan (präktigt värre!).
Kvällens middag bestod av fryst köptpizza, nej, inte en sån från någon pizzeria. Köpt från ICA Maxi...
Tur att jag har chockrosa nagellack, annars hade nog någon tagit mig för Tant idag.
Nu tar jag min hund (golden retriver) och går en promenad. Såå präktigt så...

ps. Nämnde jag att jag skurade golven med Grumme Såpa, "det luktar ju såå gott av det..."

Inga kommentarer: