torsdag 23 juli 2009

Krassligt

Det bloggas dåligt just nu... Men för tillfället är jag lite krasslig, ont i kroppen, ont i huvudet, snorig och allmänt hängig. I dag var vi bortbjudna till Familjen Rasmussen i Kållered men jag fick hålla mig hemma och skickade i väg Iris och Christian själv. Albin och jag har varit hemma och sovit, och faktiskt så känner jag mig lite piggare nu... Lite sömn kan göra susen!

Senaste veckan har bara försvunnit i ett nafs men det har varit härliga dagar med Jempan-besök, krog-besök (ja, det är slutammat på riktigt och jag har druckit både drinkar och barcardi breezers!!!), spontankväll hos grannarna, fikat med simistjejerna, grill med Härliga Helena och Tessan, grill och fikor med familjen Borg, grymma träningspass och en fantastisk dotter!
Dagarna går i ett och det är knappt att man hinner hämta andan emellan!

Sedan tycker jag att den här sommaren har varit en riktig skitsommar! Jag menar, visst är vi värda med än två veckor fint väder på en sommar? Nä, nu får det komma lite värme annars tror jag att vi på allvar emigrerar till ett varmare land och öppnar en bar... På allvar alltså!

I morgon väntar grill med grannarna, och det ser jag så mycket fram emot! Sedan nästa fredag är det äntligen dags för U2! Dagen kommer att börja med någon form av champagnelunch i trädgården, sedan vet man inte hur kvällen slutar! Barnvakt är fixad i form av farmor och farfar!
Längtar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var mycket nice att få träffa er, testa kroglivet i Kungälv, och mysa med Iris. Me like
Kramar Jempan