onsdag 8 juli 2009

Gömmer mig

Jag sitter och gömmer mig inne på vårt lilla kontor.
Christian och Iris sitter i soffan och äter välling, kanske ska detta bli första kvällen hon somnar utan att amma... Han är fantastisk min Christian, ett tålamod utan dess like. Just nu är hon ledsen, och vill inte alls äta välling trots att hon tycker att det är supersmarrigt i en kombination av att vara jättetrött... Jag är bara lite orolig, eftersom hon äter välling när hon vaknar klockan 05 på morgonen och sedan somnar om och sover till 08:30 - kommer jag att spricka då eller?
Nä, pumpen är min bäste vän just nu så här i sluta-amma-tider...
Jag gömmer mig för att hon inte ska se mig, inte känna min lukt och bara kunna fokusera på pappa och sin välling!
Planen är att den 31 när vi ska på U2 och ha barnvakt mer än några timmar, att hon ska vara helt amningsfri. Håll tummarna!

Inga kommentarer: