söndag 5 juli 2009

GT

Ska ju inte säga något annat än att det är väääldigt länge sedan jag var på "lokal"... Sedan någon månad tillbaka har en stark längtan infunnit sig i kroppen av att bara sitta på en uteservering, titta på människor och få "piffa" till sig lite... Men hitills så har det kretsat mycket kring amning och hela den biten, sedan så lever man verkligen ett helt annat liv sedan Iris kom in i våra liv, och, missförstå mig inte, livet är verkligen till det bättre på alla sätt och vis! Men, jag känner att hela jag måste få komma ut en kväll och bara vara mig själv och inte bara mamma!
Det pågår för fullt på Grepvägen välling-bootcamp! Och visst, hon dricker välling, i massor dessutom men hon vill väldigt gärna somna med mamma, lite snuttandes sådär, trots att Christian gör en ängels jobb och har ett enormt tålamod! Vissa kvällar går det bättre än andra om vi säger så...
I alla fall så läste jag i någon tidning eller om det var i en bok häromdagen att, för att göra storyn kort, ett par sitter på någon fancy krog i Stockholm och beställer in en GT! Faktiskt så fick jag riktigt tänka efter, vad var nu en GT...?? Kära vänner, det är verkligen på tiden att jag kommer ut lite, eller hur?

Inga kommentarer: