torsdag 28 maj 2009

Tredje gången

Idag var jag ute på årets tredje springrunda, och faktiskt så är det riktigt skönt!
De första två gångerna sprang jag lite kortare, typ 3 km för att hitta känslan att jag verkligen orkade. Idag var jag lite wild n´crazy och sprang nog 5-6 km... Skönt som attans!
Så planen är att jag ska springa på söndagar och torsdagar. Jag kommer i sommar att endast ha pass på tisdagar, då både Body Pump och Cykling. Det ger mig ypperliga tillfällen att planera om min träning och jag tror att det kan bli riktigt bra...
Nu ska jag bara anmäla mig till Midnattsloppet som är den 24 augusti, alla tjejerna på gården (jag, Jennie och Therese) ska springa och karlarna (Christian, Magnus och Morgan) får passa hundar (Albin, Gonzo och Sassa) och ungar (Iris och Isak). Nej just det ja, inga pengar den här månaden, eller går det under hushållskassan?!?

Inga kommentarer: