måndag 4 maj 2009

Skrik

Det blev skrik ikväll också... Precis samma skrik som det var flera timmar i natt. Ikväll orkade hon dock "bara" skrika 2 h, innan hon slocknade i min famn.
Vad kan det vara som är fel?
Kan det vara palsternackan måntro? Det är det enda som är annorlunda mot tidigare, jag har inte ätit några konstigheter alls och palsternacka åt hon första gången i förrgår, och en bit till idag. Det gör så ont i mig när hon skriker okontrollerat och tröstlöst...

Träningen var dock superroligt, men jag är den förste att erkänna att min form verkligen inte är vad den har varit! Superjobbigt, men jag går ju inte dit för att det inte ska vara jobbigt... Träningsvärken hoppas jag har burit bort då jag och Christian om vartannat har gått runt med Iris på armen.
Då jag inte vet hur natten blir så är morgondagens planer vaga, kanske måste vi sova både Iris och jag? Men jag är optimistisk och hoppas verkligen att hon skrikit av sig nu...

På lördag kommer mamma, längtar!
Till veckan kommer lillebror hem från Karibien, längtar lite efter honom också...

Håll tummarna att natten går bra - sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara lite??