onsdag 20 maj 2009

Det går trögt...

...på uppdateringsfronten må jag säga!

Förra veckan hade jag en härlig vecka med mamma och lillebror på besök, härligt härligt! Rackarns att det ska vara så långt till Härjedalen...
Tränar mycket, laddar just nu för en core-klass ikväll på 45 minuter och det ska bli jätteroligt! Har inte kört core regelbundet sedan i somras när magen kom ivägen.
Skruttan mår bra, hon växer så det knakar men vill inte äta vanlig mat. Har försökt med allt snart men hon bara äcklas, får kväljningar och resten lägger hon i håret (badmössa kanske vore något?).
Vi har firat Farbror Nicke som har fyllt år och han fick en spikmatta av oss. Hoppas att ni får mycket glädje av den och tack för den trevliga schlagerfesten!

Jag har mycket i huvudet just nu, tankar kring allt men om det berättar jag om någonannangång kanske!
Dags att gå igenom koreografin en sista gång och sedan på med galautstyrseln, det är nämligen festligt värre på gymet ikväll då det är invigning av de nyrenoverade lokalerna, vi har fått det så fint!
Glittrig topp och glittriga ögon, men de höga klackarna får vara kvar hemma! Men ETT glas skumpa blir det i alla fall... I balanslåten skall vi hålla i champagneglaset och den som spiller ut något får straffarmhävningar...

Flummigt, yes, men det är lite så som mitt liv är just nu!
Är bjuden till Danmark över dagen den 4:e, barnvakt någon? Annars får skruttan följa med... Jag känner att jag måste få komma ut!

Inga kommentarer: