tisdag 5 maj 2009

Lugn natt

Det blev en lugn natt - hon vaknade vid 5-tiden och var hungrig. Snabb ätning och sedan sov hon igen, inte ett pip, inga tårar... Skönt för mig och skönt för henne.
Vid 10-tiden brukar vi alltid ta första promenaden, i dag orkade inte Iris vänta utan somnade innan vi fått kläder på så nu sover hon i sängen, promenaden får vänta!

Har faktiskt bara lite träningsvärk i dag sedan boxen igår. Dock grämjer jag mig att jag inte är bättre tränad... Rackarns vad jobbigt det var, trots att jag tränar mycket spinning och body pump! Men roligt var det, så jag hoppas att någon av boxgänget snart är sjuk så jag får plats igen...

Dagens planer: köpa ett nytt bilbatteri till den lilla vita, den är för tillfället helt död! Sedan skall det laddas för spinningklassen ikväll!

Inga kommentarer: