fredag 8 maj 2009

Bootcamp

Sitter och laddar för helgens happening!
Jag har blivit antagen till Bootcamp med Sportlife inom Cykel/Spinning. Tanken med detta är att vi som blivit antagna skall ha hand om utbildningar, utvärderingar, inspirationsdagar och liknande för samtliga anläggningar inom Sportlife och i helgen är det första sammankomsten. Just nu laddar jag för fullt, jag tänker musik, jag tänker på mina mål och vad jag vill ha ut av detta, och samtidigt är jag väldigt förväntansfull - att få tillbringa en hel helg med människor som brinner för precis samma sak som jag gör, att få bolla idéer, brainstorma (kanske samma sak?), få inspiration och bli en bättre instruktör. Vi kommer att ha föredrag för varandra och även få olika workshops som vi kommer att få använding av i vårt instruerande.
Vi är 8 instruktörer som blivit utvalda - jag är sjukt stolt att vara en av dessa och jag lovar att jag skall göra mitt yttersta för att det skall bli så bra som möjligt!

Har även varit iväg och haft en grym Body Pump-klass ikväll, 25 superduktiga deltagare var med och det är verkligen en fantastisk förmån att få tillbringa en kväll på scenen med så duktiga deltagare!

Inga kommentarer: