söndag 2 augusti 2009

Sveg

Tanken var att jag, Iris och Albin skulle ha åkt upp till Sveg idag på lite skön komma-bort-semester och givetvis hälsa på världens bästa mormor, morfar och morbror (mamma och pappa och Alek). En vecka i Härliga Härjedalen!
Men då vi varit på 2-års kalas hos Juvliga Julia så kände jag i bilen när vi åkte att jag nog var lite för trött för att ensam köra de 65 milen i natt, så vi kör tidigt i morgonbitti. Bilen är packad, allt är packat och planerat och jag tror att det visseligen skulle vara enklare att köra nu på natten då skruttan sover, men, saftey first! Vi kör i morgon, när jag är pigg och utvilad!

Säg varför Öland Gotland, nej res med mig till Norrland, Härliga Härjedalen väntar på dig!

1 kommentar:

Pelle sa...

HEJ

Låten du citerar det sista. Vad heter den, vart hittar man den, vilka gjorde den?