onsdag 26 augusti 2009

Pensionärspar

Vi är lite som ett pensionärspar jag och Christian.
Han sitter vid tv´n och jag hänger här framför datorn.
Jag tycker att det är rätt trist att titta på tv. Jag ser gärna på mina serier (Greys, Desperate, Criminal Minds och So You Think you can dance) men därutöver kollar jag knappt på tv. Jag tycker det är trist och nä, inte min grej...
Christian tycker om att titta på tv. Christian tycker säkert nästan mer om tvn än vad han tycker om mig, då förstår ni hur mycket han gillar att titta på tv.
Allt som oftast på kvällarna så tränar jag alt. går med hunden. När jag kommer tillbaka så tittar han på tvn, kanske diskar vi tillsammans, men sedan skiljs vi åt.
Han ser på tv och jag hänger vid datorn...
Vad trist, ska man inte passa på att umgås med sin sambo när man väl kan?

Vad gör ni på kvällarna tillsammans?

2 kommentarer:

Mathilda Blomdahl sa...

Vi är oxå pensionärer......Tage somnar i soffan vid 8 och jag sitter och surfar. Min erfarenhet är att så är livet när man har småbarn. Viktigt bara att inte glömma att man är ett par oxå men ni verkar ju ha kul tillsammans oxå. Ang barnmaten så var GLAD att hon inte vill ha burkmat. Millie vill bara ha burkmat till min besvikelse. Men än ger jag inte upp den hemlagade. Jag trugar varje dag.
ha det bra
Kram

Anna sa...

Låter som vi.. läste en artikel i aftonbladet med. Tristess gör att par ksiljer sig mer än stormiga förhållanden!
WAH!!!
Fick lite smått panik.. :)
kram