onsdag 26 augusti 2009

Morgondagens mission

Jag MÅSTE hitta en ny bikini, eller, helst två.
På lördagnatt går planet till Rhodos och jag har inte en enda passande bikini.
Den jag har införskaffade jag förra sommaren när magen var lite större, och brösten med för den delen. Sedan har den hängt med nu under vintern, våren då den suttit rätt okej när jag ammat och brösten varit lite större... men nu är amningen är över så, nej, den sitter inte alls bra. Dessutom tror jag att det är lag att man måste köpa ny bikini när man ska åka utomlands.

Tyvärr så är det mindre roligt att köpa bikini nu. Allt hänger på rea-röra-galgar och det finns inga som helst storlekar. Jag kan faktiskt helt undvika affärer på grund av just rea-röra, bland det värsta som finns. Men nu har jag inget val... Jag måste hitta en bikini, och helst även ett par sommarskor...

Jag + barnvagn inne i Gbg i morgon, ta med Iris till provhytten, få svettningar över att man är både blek och småfet, bara tanken på det här ger mig ångest... Men det ska bli FANTASTISKT att komma iväg, längtar så...

Inga kommentarer: