onsdag 29 oktober 2008

Träning

Känner att jag längtar lite efter träningen, nu när jag varit så förkyld i en vecka så har det inte blivit någon träning alls, förutom promenader med hund och karl varje dag. Men det är ju inte samma sak... Inte alls samma sak!
Dessutom längtar jag tills magen är borta och jag verkligen kan GE ALLT på ett pass, det var ett tag sedan.
Mitt spinningpass i morgon har jag bytt bort till söta Katarina (tack alla fantastiska tjejer på gymet som ställer upp!!!!! Ingen nämnd, ingen glömd) Förhoppningsvis håller kroppen så jag kan ha Body Pumpen på fredag, kanske mitt sista pass...

Jag tränar därför
För att det gör mig lycklig. För att må bättre. För att bli starkare. För att bli mindre stressad. För att hitta lösningar på problem. För att hålla min i vikt. För att det är roligt. För att känna att jag lever. För att det är underbart.

Varför tränar du?

Inga kommentarer: