onsdag 29 oktober 2008

Min nöt

Min gulliga svärmor ringde i går kväll och undrade vad jag vill ha när jag fyller år....
Eftersom jag visat listan för C ett tio-talgånger så trodde jag såklart att han hade koll på dettta, det hade han inte.

Jag rabblade upp saker till hemmet, och även att jag skulle vilja ha ett presentkort på någon klädaffär för att kunna köpa något nytt till mig själv när liten väl behagat att titta ut och kroppen känns som min egen igen.
Vad jag däremot glömde var ju det som jag velat haft länge nu - en prenumeration på någon tidning! Jag vill ha något att se fram emot, som kommer med jämna mellanrum, så jag kan koppla bort några timmar med repotage, mode, korsord och recept (tantvarning, I know).
Så glömmer jag att säga det...

Badlakan och bäddset i satin i all ära, men en prenumeration på någon tidning hade varit såå mysigt!

Inga kommentarer: