torsdag 23 oktober 2008

Ny blogg - ny inspiration?

Har länge bloggat till och från på portalen blogg.se men jag känner verkligen ingenting för den...
Så, jag gör ett nytt försök på blogspot.com, kanske hittar jag tillbaka till bloggintresset, kanske inte...

Men som tidigare så skrivs det om mitt liv, mina tankar och vad som händer runt omkring mig!
Just nu är det mycket bebis-prat, herregud, jag tror inte att jag och Christian riktigt fattat vad det är vi gett oss in på!
39 dagar kvar till Beräkand förlossning, 39 dagar! Det är ju ingenting, den (han/hon) kan ju lika gärna komma nu, eller om 53 dagar! Hjälp!

Känner mig lite hängig idag. Christian har varit hostig och lite småklen nu ett tag och förr eller senare så hoppar väl baciluskerna över till mig. Tror jag smiter lite tidigare från jobbet i dag och åker hem och tar en alvedon...

Hoppas att ni som brukade läsa min gamla blogg hänger med hit!

Kramar

Inga kommentarer: