torsdag 23 oktober 2008

Torsdagkväll

Ett snabbt inlägg; Precis hemkommen från Östra Sjukhuset i Göteborg där jag och Christian varit på förlossningsinformation. Faktiskt rätt intressant och vare sig vi kommer att föda barn på Östra eller på Mölndals Sjukhus så tror jag att det kommer att bli bra...
Vanligtvis har jag spinningpass på torsdagar men eftersom den här träffen var så kallade jag in en vikarie ikväll. Faktiskt så blir det ingen aktivitet i dag, har nu skickat ut mina pojkar på promenad och själv så håller jag på att tina kyckling i micron.
Dagens middag blir pasta med kyckling och en krämig balsamicosås!
Torsdagkvällar är i mitt tycke de bästa kvällarna - man är ruggigt nära helg, fredagar är ofta betydligt softare än andra dagar på jobbet och allt är såå naggande nära!
I helgen skall vi dels rensa i förrådet, trots att vi bara bott här i 1,5 år så kommer vi knappt in i vårat förråd. Nä, nu j*klar ska det rensas och slängas!
Lördagkväll skall tillbringas med Svåger N, hans Anna och alla föräldrar, trevligt trevligt och på söndag så blir det nog en sväng till IKEA, det är som sagt "lite" saker som skall inhandlas inför något...
Helgen avslutas med ett Body Pump-pass på söndag!

Vila och inte ha något att göra - vad är det för något?

Dags att laga klart maten!

Inga kommentarer: