onsdag 29 oktober 2008

Besök hos BM i måndags, allting bara bra, dock tittade hon styggt på mig när jag berättade att jag jobbade samtidigt som jag var såå förkyld.
När hon senare frågade mig hur länge jag egentligen skulle jobba, och jag svarade till den 14 november, så blev hon nästan arg på mig! "Du vet att du behöver vila nu va?"
Därför nämnde jag inget om att jag fortfarande tränar och kör klasser...
I alla fall så är sammanfattning av graviditeten gjord samt en enkel förlossningsplan. Blev lite chockad när hon sa att det är lika vanligt att bebisen kommer två veckor innan beräknat förlossningsdatum som det är vanligt att de är 2 veckor sena. Men 95% av alla bebbar föds inom den intervallen iallafall...
Det innebär att vi skulle kunna vara föräldrar om en sisådär 18 dagar, det är verkligen inte en tanke jag tänkt klart tror jag! Kanske dags att börja ta med sig mobilen nu vart man än går...

Älskling - jag lovar att ALLTID ha med mobilen om du lovar att ALLTID svara första gången jag ringer - deal?

I alla fall så har jag tänkt/planerat att arbeta till och med den 14 november! Då har jag två veckor på mig att vila upp mig, kolla på skräpfilmer, sova, vara ute i skogen med Albin, äta godis och kolhydratladda! Vet ni hur lång tid det känns kvar till det datumet?
Det är 12 arbetsdagar kvar... Det är ju huur lång tid som helst kvar!

Inga kommentarer: