söndag 13 september 2009

Hemma

Nu är han hemma igen, han jag ska leva ihop med resten av livet.
Jag kan tycka att det är rätt skönt att vara hemma själv några dagar sådär, eller själv, jag har ju Albin och Iris såklart. Men nu är det skönt att han är hemma igen, bara att veta att han sitter där inne i köket och läser tidningen... Det är som det ska vara igen på Grepvägen 427, alla hemma.
Iris sover, Albin har varit ute en sista sväng. Magen är mätt, ska bara duscha och plugga lite mer koreografi. I morgon har jag (Moi!) nämligen release-klassen på nya S-core 45 minuter.
Spännande!
By the way så blir jag alltid lite kär i Body Pump när jag kört det, så ikväll är jag lite kär i det...

Välkommen på S-core 45 minuter i morgon klockan 18:10
(det innehåller bland annat världens bästa låt som stretch/nedvarvning!)

Inga kommentarer: