torsdag 8 januari 2009

Nyårslöfte

Jag brukar sällan eller aldig avge några nyårslöften, men inför 2008 hade jag faktiskt ett nyårslöfte - jag lovade mig själv att jag under 2008 skulle lära mig dricka vin!
Jag började rätt hårt, tog ett halvt glas vi redan på nyårsafton som jag med några grimaser fick i mig. Sedan skulle jag träna på att dricka vin... Nu vet ju alla att jag rätt snabbt blev gravid 2008 och så var det kört med det nyårslöftet. På nyårsafton 2008, alltså typ förra veckan, så frågade min pappa mig om jag under 2009 skulle lära mig och dricka vin, och på den frågan vet jag inte...
Rackarns, det ser ju så gott ut när folk dricker vin, öppna en flaska och dela på, till god mat eller vad som helst... Ska jag göra ett nytt försök 2009 och lära mig?
Måste bara amma klart, sen så...

Inga kommentarer: