torsdag 8 januari 2009

2009

Nu är vi hemma igen i Kungälv efter en härlig tid hemma hos mamma och pappa i Sveg.
Det har varit kallt men urmysigt, och nu är vi hemma några veckor igen innan vi åker upp ännu en gång.
Min fantastiska dotter växer så det knakar och i dag har jag packat undan alla hennes kläder i storlek 44 som hon nästan badade i när hon var nyfödd... I morgon väntar BVC och uppdatering på hennes vikt!
Jag har ikväll varit och tränat, så skönt att komma igång igen. Körde ett BP-pass och det var sjukt jobbigt, tänk vad kroppen kan "förfalla" på sex veckor, tränade ju på fredagen innan Iris kom på söndagmorgon och det är snart sex veckor sedan, tänka sig! Skönt att få träna och få svettas lite. Hade dock mobilen med mig, mjölk-jour som man är, men min fantastiska dotter, Albin-pojken och världens bästa C hade det kalasbra här hemma och hade knappt märkt att jag varit borta...

Uppdatering och bilder kommer, vi ska snart på allvar vakna ur bebis-bubblan, men mysigt, det är det....

Kramar

Inga kommentarer: